Saturday, August 23, 2008

Moga Berbahagia....


Asalamualaikum...lama rasenye tgan ni xmenari2 di keyboard...almaklumla...bkan xnak posting tapi terlupa password...cari punya cari...alhamdulillah..i found it....Atie ade citer br nk share ngn sume...baru2 ni..atie n kengkawan g Tanta,ade walimah mmber(ariff n dea)...mula2 xnak pg...tp ble fkir2 balik,bkan slalu dpat g tanta.furuk ikhwah plak 2...hehehhe...lagipon.bolehla tlong2 ape2 yg patut tok majlis dierorg....
Mmg ramai yg dtag..smpai x mng tgn nak melayan tetamu...cewah2...mcm aku plak yg kawin...huhuh..time 2 meriah sgt2...kitaorg diberi tugas sebagai gadis pembawa hantaran...Mse bwa hantaran tue..ramai org arab yg pelik n puji....yelah..dierorg mne ade mcm kite..penuh adat2 tradisional...tapi yg pntg...UKHUWAH kami terjalin...

buat Ariff n Deaakami doakan agar korang berdua berbahagia hingga ke akhir hayat...
kalo dah dapat baby..jgn lpe inform kat kitaorg...heheh
jadilah suami dan isteri yg solehah agar dapat membentuk bait muslim yang hakiki...

2 comments:

Ibnurashidi said...

Salam atie..pelajar medic tantake?

mcm kenal ja pengantin baru tuu?bukan main lagi berpossing pegang hantaran tu..arab mmg tgk pelik sbb diorang takda hantaran hanya ada tarian..hehe..

Kalau nak exchange link dipersilakann..

Cutieyz n Ekinz said...

wassalam ibnurashidi..
bkanlah..sy bkn student medic..sy dak syariah cyro...
tau xpe..time kitaorg bwa hantaran 2...arab mmg pelik..sume tgok je..huhuhu