Saturday, October 4, 2008

ALFATIHAH BUAT AYAH...

ALFATIHAH....buat arwah ayah...semoga ALLAH mnempatkan ayah bersama golongan para mukminin yang soleh...i.LLAH...
walaupun dah hampir setahun ayah meniggalkan kami,tapi terasa baru semalam kami bermanja dgan ayah....
AYAH.....bila tiba je hari raye...mesti along rase sedih,along jeles tgok kawan yang lain...kalo org lain,berebut2 nak telefon ayah dierorg.TP along hanya boleh melihat dari jauh....
tapi along tau...ALLAH lebih sygkan ayah....
Bile nak dekat raye je..biasenya ayah yg akn pergi beli semua barang2 tok masak...along,angah fifi n emak hanya mnanti je..TP kini tiada lagi....
dah 2 kali along beraya tanpa ayah....along terkilan sangat sebab xdapat nak bagi jubah yang ayah pesan...along x sempat......
along fkir,ble along balik,along nak bercerita mcm2 ngan ayah,nak jaga ayah...tp tiada kesempatan.....
dah2...buat ape nak fikir cite lame kan...yang penting...walaupun ayah tiada lagi..tapi bagi kami..kenangan ayah tetap bersama kami....ayahla ayah yg paling baik didunia ini..nobody can replace dad!!!...
AYAH....SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR BATIN...MOGA AYAH BERBAHAGIA DIALAM SANA....AMIN...........


RAHSIA DIHATI X SAPE YANG TAHU.....

6 comments:

siti umairah samsudin.. said...

assalamualikum..sayang u must be a strong muslimah..!!!
ingat..

"apabila mati seorang anak adam itu 3perkara yang akan ditinggalkan...

1.anak yang soleh@ solehah..
2.ilmu yang bermanfaat...
3.amal(sedekah) jariah....."..

atie kena bnyakkn berdoa untuk ayah k..jgn sedih2...umai saynag atie..:)

Cutieyz n Ekinz said...

wassalam...mkasih syg...yes u are...atie msti jadi strong muslimah..aminnn...
mmg doakan tp kdg2 je sedih...beselah...watever..mksih syg...syg mai gak....wrdz

insankhafie said...

salam alaik..
atie...sesgghnye tu ujian yg harus kite tempuhi..smua tu ada hikmah disebaliknye..kehilangan seseorg yg kite cintai..lgi² ayah kite sndr yg membesarkn kita...

shbtmu ini juga pernah merasai kehilangan org yg dicantai jgk..walaupun bkn ayh sebenar hanya seorang atok..tapi dia menjaga aku sejak dari kecil lgi...masa saat² dia sedang nazak aku bergegas pulang ke rumah..aku terkilan sgt bila ayh yg aku sayangi pergi meninggalkn diriku 5 minit sebelum aku sampai dirumah..dapat aku lihat airmatanye masih berlinangan di pipi nye menahan keperitan sakaratulmaut..bayangkn 5 mnt..maut x menggu kite..oleh itu aku harapkn ko dapat tabah melalui saat2 ini..menjadi muslimah yg solehah..berjaya..slalu sedekahkn alfatihah,yasin utk ayahmu..smoga rohnye dicucuri rahmat...insyaALLAH..amin ya rab

insankhafie said...
This comment has been removed by the author.
Hazwan Hafiz said...

sedeynyer sayer.. =(
sabar tau...
doa banyak2..rajin baca al quran sedekahkan pd arwah ayah.. insyaAllah arwah ayah awk sentiasa bergembira.

Cutieyz n Ekinz said...

time kasih zuan...
10q atas nasihat....
i.allah ayah saya akn bergembira...